tisdag 8 februari 2011

the book of right-on

Jag packar ner allt i kartonger och kassar. Snart bor jag i Mölndals stad, jag, med Kemal och Jesper. Jag letar efter folkhögskolor att gå på, och stipendier till Queertopiafestivalen 2011. Jag ska bli nånting vagt, jag säljer smycken till mammor och främligar, jag virkar halsband av silver, det är fan det skojigaste materialet i universum. Så kan det gå! Jag är stressad och nöjd. Jag och livet, vi är polare vi. Fet paj, hörni.

PS! Jag har varit nykter i typ en månad, det har varit lättare än jag trodde. Människor som inte ifrågasätter att en inte dricker: feta pajer. Jesper F. Svensson: den fetaste av pajer. Yay.
Ha, och jag försöker vänja mig vid att i alla fall skriva "en" istället för "man", för att inte störa mina medqueertopianer.

1 kommentar: